Image
Image
Firma Brisa - wiodący producent opon w Turcji i szósty producent opon w Europie - zyskała międzynarodowe uznanie za osiągnięcia w dziedzinie zarządzania jakością mające na celu pełne usatysfakcjonowanie klientów i nadal buduje swą przyszłość na dążeniu do doskonałości.
 
Lassa została założona w roku 1974 przez Sabanci Group - wiodący turecki koncern przemysłowy, natomiast produkcję uruchomiła w roku 1978. W reakcji na rozwój światowego przemysłu oponiarskiego Sabanci Group wraz z japońskim Bridgestone Corporation inicjują partnerstwo joint venture w listopadzie 1988 roku.

Nowa firma - BRISA Bridgestone Sabanci Tyre Manufacturing and Trading Inc.- stanowiła wówczas największą japońską inwestycję w Turcji. Ta synergia joint venture pozwoliła firmie na zwiększenie zdolności produkcyjnej i na rozszerzenie asortymentu.

Brisa posiada jedne z największych na świecie hal produkcyjnych skupionych pod jednym dachem. Mieszczą się one w Izmit, będącym unikalnym i wyjątkowo bogatym w zieleń miastem przemysłowym, zbudowanym przez koncern Sabanci Group i usytuowanym sto kilometrów na wschód od Istambułu.

Całkowita powierzchnia zintegrowanych obiektów do produkcji opon rozciąga się na jednym milionie m2, natomiast zadaszony zakład produkcyjny ma powierzchnię 370,000 m2, gdzie produkuje się ponad czterysta różnych typów opon, począwszy od opon do samochodów osobowych aż po opony do robót ziemnych.

Nowe produkty są stale wdrażane, aby utrzymać konkurencyjną pozycję nie tylko na rynku wewnętrznym lecz także na rynkach światowych. Brisa sprzedaje swoje produkty producentom samochodów oraz sprzedawcom detalicznym w ponad 60 krajach, głównie europejskich.

Brisa wspomaga proces produkcyjny poprzez własne Centrum Badawczo-Rozwojowe (Tyre Research and Development Centre), które jest wyposażone w laboratoria zdolne do przeprowadzania standardowych oraz specjalistycznych badań i do komputerowego projektowania opon, a także w centrum rozwojowe oraz konferencyjne. Pozostając we współpracy z Bridgestone's Technical Centre, centrum to odgrywa istotną rolę w umacnianiu konkurencyjności firmy Brisa na światowych rynkach.

Firma Brisa wytwarza opony w zgodności z następującymi standardami: Systemem Zarządzania Jakością ISO 9001: 2001 (Quality Management Standards), Specyfikacją Techniczną ISO/TS 16949:2002 (Automotive Industry Quality Management Systems Technical Specification), oraz z Systemem Zarządzania Środowiskowego ISO 14001 (Environmental Management Standards), a także w zgodności ze specyficznymi wymogami klientów.

Image

Zdjęcie: Mapy Google

Historia i Rozwój JMK Sp. z o.o. — Lidera na Rynku Opon w Polsce
JMK Sp. z o.o. to oficjalny dystrybutor marki Lassa w Polsce. Historia firmy rozpoczęła się w 1968 roku w Wolsztynie, gdzie powstał pierwszy zakład wulkanizacji i bieżnikowania opon. Jego założycielem był pan Adam Kowalski, ojciec obecnych właścicieli firmy. Dziś JMK to jeden z największych dystrybutorów opon w Polsce, producent opon bieżnikowanych do samochodów ciężarowych i OTR oraz właściciel sieci franczyzowej Opony Express.

Szeroka Oferta Produktowa JMK

JMK Sp. z o.o. oferuje kompleksowy asortyment opon, obejmujący:


Opony do samochodów osobowych


Opony ciężarowe

Opony rolnicze, przemysłowe i OTR (Off-The-Road)


Opony motocyklowe


Felgi aluminiowe i stalowe


Akumulatory



Bogata oferta pozwala zaspokoić niemal wszystkie potrzeby klientów indywidualnych i biznesowych.

Image
Image

Nowoczesne Zaplecze Logistyczne

 
Firma dysponuje nowoczesnym zapleczem logistycznym o powierzchni magazynowej blisko 2 hektarów, własnym transportem oraz zaawansowanymi systemami zarządzania logistyką. Te rozwiązania zapewniają szybkie i płynne dostawy na terenie całej Polski.


 Indywidualne Doradztwo dla Klientów


 W JMK każdy klient ma przypisanego dedykowanego opiekuna, którego zadaniem jest doradzanie przy wyborze odpowiednich opon i rozwiązań technicznych. Ma to szczególne znaczenie w przypadku opon ciężarowych, rolniczych i przemysłowych, gdzie odpowiedni dobór ogumienia wpływa na wydajność i bezpieczeństwo.

Budowanie Długotrwałych Relacji


JMK stawia na długotrwałe relacje z klientami i lojalność. Firma konsekwentnie wspiera serwisy w łańcuchu dostaw, co zapewnia najlepsze efekty dla końcowego użytkownika. Długoletnia współpraca z serwisami oponiarskimi umożliwia szybką reakcję na potrzeby klientów i stałe podnoszenie jakości obsługi.